Par mani

Mans fotoattēls
Tavu mīlestību kā dzeltenu rozi Vāzē lieku. Vārdi pieklust... Zieds dāvā maigumu Un dzirkstošu prieku. Gundega Salna ........................................................... Mamma trīs pieaugušiem bērniem,ome mazdēliņam un mazmeitiņām. Bet brīvajā laikā rakstu dzejoļus, tas ir mans hobijs. Ir izdoti dzejas krājumi: ''Sarmoti ziedi''(2008),2009.gadā" par Sarmoti ziedi " saņemu O. Vācieša literāro veicināšanas prēmiju. '' Man pieder laiks'' (2010), '' Kamīnpriekšā'' (2012), '' Zilu ceriņu upes'(2014)un grāmata bērniem'' Ingucīša šūpulītis''(2011). Mani dzejoļi ir komponēti. Skaistas dziesmas tapušas sadarbībā ar grupu MUIŽA no Cēsīm. A.Šīrants komponējis dziesmu ''Par gadiem - tosts'' ar maniem vārdiem.Ar maniem vārdiem ir komponētas dziesmas koriem un dziesmu cikls ''Balti debess ziedi'',''Vienu baltu brīdi",Gaujas ieločos" ,komponists Ēriks Eglītis,uc Dzejas dienās iznāca mans dzejas krājums "Ezers debesīs"(2017) "Vējā gaistošā'' ( 2022) Dzejoļi bērniem "Labrīt, Saulīt, pasaulīt!" ( 2023) Esmu atvērta radošai sadarbībai.

2014/02/23

Sirds pavasari jūt

Sirds pavasari jūt
Un priecīgi pukst pretī martam.
Pār sērsnu sniegu
Lazdas ziedu meklēt iet.
Lai atrastu, nav vajadzīga karte, -
Marts saules pulkstenī ir ierakstīts.
Vēl arī tad, ja puteņos,
Ja ceļi, takas aizsnigs,
Sirds cauri ledus važām izbridīs
Un sīku, sārtu lazdas ziedu plaukstam,
Starp ziliem pārslu ziediem atradīs.
Lai atrastu, nav vajadzīga karte,-
Marts saules pulkstenī ir ierakstīts.

Nav komentāru: